سایت

درمورد سایت

سایت

درمورد سایت

  • ۰
  • ۰

1- با استفاده از یک سایت اینترنتی می توان به خیلی راحت اطلاعات مربوط به محصولات جدید را در فضای مجازی منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی های جدید باشد.
2- یک وب سایت راهی مناسب برای ارائه اطلاعات مختلف در مورد کالاها و خدماتی است که شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد. بدون اینکه مشتری مجبور باشد در زمان خاصی به شرکت مراجعه کند و یا اینکه با شرکت تماس بگیرد می تواند در هر کجا و مکان که باشد به سایت شرکت مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند.
3- با گسترش اینترنت، روز به روز به تعداد افرادی که از اینترنت به عنوان مرجعی برای انتخاب هرچیزی استفاده می کنند افزوده می شود. عدم حضور شما در صورت حضور سایر رقبا در این عرصه و عصر تکنولوژی یعنی از دست دادن مشتریان.
درآخر همه مراحل تجارت موفق، از جمله تبلیغ، اطلاع رسانی، فروش و خدمات پس از فروش، ضمن صرفه جویی در همه منابع، به وسیله یک وب سایت انجام پذیر است.

4- شما با استفاده از یک سایت اینترنتی می توانید به راحتی کلیه محصولات خود را به بازدید کنندگان معرفی کنید، (هیچ محدودیتی در تعداد صفحات و میزان توضیحات ندارید) آنها را از آخرین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید

5-مشتریان ممکن هست 24 ساعته به خودتان دسترسی نداشته باشند، اما در هر زمان و مکانی می توانند به وب سایت و یا فروشگاه انلاین شما مراجعه کنند. پس وب سایت نماینده ای از شماست که 24 ساعته قابل دسترس همگان است..

  • ۰۰/۰۷/۱۱
  • pooya tgh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی